Wednesday, November 17, 2004

مرکز پیش دانشگاهی بنت الهدی رودسر

. امروز چهارشنبه روز کاری من دردبیرستان بنت الهدی است . ضمنا دوشنبه ها هم به این مدرسه می آیم
ازآنجائیکه این مدرسه فقط دانش آموزان پیش دانشگاهی دارد ,فرصت زیادی برای بچه ها نیست که درکلاسهای کامپیوتر شرکت کنند اما روزهای حضور من درمدرسه کارگاه مملو ا زدانش آموز می شود و اکثرا اینترنت کار می کنند . ارتباط اینترنت درتمام ساعات برقرار است وبچه ها به راحتی کارمی کنند . بعضی ازبچه ها هم سی دی های آموزشی و کنکور کارمی کنند . گفتنی است که بیش از دویست نفر ازدانش آموزان این مدرسه درکنکور 83 دردانشگاهها پذیرفته شده اند . درطول تابستان هم کلاس کامپیوتر برای بچه ها برگزار گردید . به امید خدا ساختمان جدید بنت الهدی درسال جاری آماده می شودودانش آموزان دبیرستانی هم دراین مدرسه خواهند آمد و به فعالیتهای مدرسه افزوده خواهد شد .چیزی به زنگ تفریح نمانده والان بچه ها به کارگاه سرازیر خواهند شد . من هم باید بروم ویندوز دو تا ازکامپیوترها را مجددا نصب کنم . راستی با مدیر مدرسه خانم رحیمی صحبت کردم تا کارگاه ریاضی دراین مدرسه برگزار شود .زنگ هم خورد
به امید موفقیت بچه های خوب گیلان

0 Comments:

Post a Comment

<< Home