Sunday, November 21, 2004

تيم اسكول نت كلاچاي

امروز يكي بهترين روزهاي من پس از چند روز دوري از مدرسه بود ( به علت مسافرت ) . دو دبيرستان سميه و حضرت زهرا كلاچاي هر كنار هم و همسايه هم هستند و من اكثر روزها به هر دو مدرسه مي روم امروز ساعت 9:40 تا 11 با يك گروه از بچه ها در دبيرستان سميه كلاس داشتم بعد به دبيرستان حضرت زهرا امدم بعد از زنگ تفريح زنگ ورزش يكي از كلاسها بود با معلم ورزش خانم كريمي راجع به كذاشتن كلاس آموزشي براي دبيران صحبت كردم . تصميم دارم كه دوباره دوره ديگري از كلاسهاي آموزشي براي دبيران برگزار كنيم وسپس با بچه ها تيم تشكيل داديم و واليبال بازي كرديم . امروز آقاي هادوي مدير مركز عنصري را در كانون كلاچاي ديدم و با ايشان راجع به برگزاري كارگاه آموزشي در مركزشان صحبت كردم ايشان بسيار مشتاق و خوشحال شدند سايت كامپيوتر مركز عنصري بسيار بزرگ و جا دار است و امكان برگزار كردن كارگاه را دارد.خوشحال خواهيم شد كه پذيراي شما دوستان گرامي در كلاچاي باشيم. روزهاي كاري من در دبيرستان سميه شنبه 2 ساعت اول . يكشنبه . سه شنبه است و در روزهاي ديگر خانم ندا كريمي يكي از دانش آموزان همين مدرسه كه فارغ التحصل رشته كامپيوتر هستند مسئول سايت هستند . و در روزهاي شنبه از ساعت 10 به بعد و دوشنبه روزهاي كاري من در دبيرستان حضرت زهرا است و روزهاي يكشنبه (يك هفته در ميان ). چهارشنبه . پنج شنبه خانم قاسمي مسئول سايت كامژيوتر اين مركز هستند در روزهاي چهارشنبه من با خانم قاسمي و كريمي برنامه هاي كاري هفتگي خودمان را هماهنگ مي كنيم و در روز پنجشنبه هم به دبيرستان عنصري مي روم تا با آقاي عليزاده كه مسئول سايت كامپيوتر آنجا هستند برنامه هاي هفتگي را هماهنگ كنيم و مشكلات را برسي كنيم از اوضاع احوال مدارسمان با خبر باشيم سه مدرسه . عنصري . سميه و حضرت زهرا با هم يك تيم هستند ( تيم اسكول نت كلاچاي ) و دبيرستان امام جعفر صادق هم جديدا به اين تيم پيوسته است .امروز ساعت 3 بعد از ظهر با يك گروه از دانش آموزان كه بيشتر آنها از منطقه بي بالان به اينجا مي آيند كلاس دارم بچه هاي بسيار خوب و با هوشي هستند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home