Monday, November 22, 2004

دوره هاي پژوهشي مرکز ميرزاکوچک خان

در مرکز ميرزاکوچک، تقريباً وضع خوبي برقرار است. دوره هاي مختلف در حال برگزاري و کار هستند. دوره اي را هم که من مسوول ان هم هستم، به کار خود ادامه مي دهد.
در دوره هاي پژوهشي، شرکت دانش آموزان، اجباري نيست البته به جز گروه اول دبيرستان. ولي بعضي وقتها کساني هستند که در گروهي عضوند ولي علاقه ي کافي ندارند تا کار را ادامه بدهند. اين مشکلي بود که در گروه من هم وجود داشت.
براي حل اين مشکل و بهبود کار، من تصميم گرفتم تا کلاس را تقسيم کنم. البته براي اين کار بايد تا پايان وقت در مدرسه باشم يعني يک کلاس ديگر هم اضافه مي شود که البته خيلي کار سنگيني ندارد.
گروه من، الان براي لينوکس کار مي کنند يعني آموزش لينوکس مي بيينند. با تقسيم گروه، آن دسته از بچه هايي که به اين کار علاقه ندارند، مي توانند موضوعات کار و پروژه هاي خود را اعلام کنند تا در آن ساعت اضافي روي آنها کار کنيم. گروه لينوکس هم با کاهش تعداد اعضا مي تواند بهتر و قويتر روي موضوعات تخصصي کار کند.
سايت مرکز:
سايت مرکز آموزشي ميرزاکوچک تا حد زيادي آماده است. کار طراحي سايت را يکي از بچه هاي مدرسه انجام داده که در مسابقات طراحي، مقام اول را در استان و مقام چهارم را در کشور بدست آورد. الان بخش پژوهشي سايت مدرسه در حال تکميل است. من هم در بخشهاي تصميم گيري با تيم سايت همکاري مي کنم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home